Ești Lider pentru echipa ta?

De cele mai multe ori oamenii părăsesc companiile în care lucrează din cauza unui management deficitar. Felul în care este condusă o companie poate conduce la succesul sau la declinul acesteia, de aceea este foarte important ca persoana care deține funcția de manager să fie aleasă în urma unor evaluări stricte.

Managerul sau CEO-ul unei companii are cea mai mare responsabilitate. El trebuie să fie capabil să planifice, coordoneze, conducă și să verifice în detaliu dacă obiectivele companiei au fost atinse.

Un manager bun înseamnă un lider pentru echipa sa, o persoană care inspiră schimbarea și care își ajută oamenii să devină din ce în ce mai buni în ceea ce fac. Managerii nu se nasc lideri, ei își cultivă această calitate în timp, învatând pas cu pas cum să relaționeze cu oamenii din jurul lor și cum să fie receptivi la dorințele acestora.

Deoarece dorim să creăm cât mai mulți LIDERI am lansat programul CEO Master Class, un training complet de management care vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie pentru a conduce eficient și profitabil o companie.

Fie că vorbim despre manageri, project manageri și chiar antreprenori acest training premium vă oferă know-how-ul necesar pentru a face față provocărilor ce apar zi de zi în mediul de business.

CEO Master Class a fost gândit ca un program focusat către rezultate imediate, de aceea în cadrul acestui curs se pune accentul atât pe proiectele individuale cât și pe cele la nivel de echipă.

În prima zi a training-ului participanții vor avea ocazia să realizeze o analiză a companiei, a mediului organizațional și totodată o analiză a grupului de interese și a riscurilor la care o companie trebuie să se raporteze.

Această analiză vă va ajuta să creați o misiune, o viziune și un set de valori care vă vor conduce la setarea unei strategii eficiente pe termen lung.

În cea de-a doua zi se va pune accentul pe analiza financiară a firmei și totodată pe selecția și recrutarea oamenilor din echipă. În prima parte a zilei veți învăța cum să realizați un buget de venituri-cheltuieli și cum să faceți o analiză cost-beneficiu iar în a doua parte a zilei vom discuta intens despre procesul de recrutare, evaluarea echipei și, cel mai important, vom vorbi despre puterea contractului psihologic.

În cea de-a treia zi ne vom concentra atenția pe leadership și motivarea echipei.  Vom afla care sunt calitățile necesare unui lider și cum putem crește oamenii din echipa noastră pentru ca aceștia să performeze și să ne ajute să ne atingem obiectivele la nivel de companie.

Pentru informații complete despre tematică și trainer ne puteți scrie pe rezervare@connectevents.ro și în cel mai scurt timp echipa noastră de profesioniști va reveni cu detalii complete.

Copyright Connect Events S.R.L

2017-02-21T09:34:34+00:00