In cadrul acestui curs, veti invata cum sa identificati factorii declansatori ai unei situatii de conflict, cum sa gestionati reclamatiile, cum sa lucrati eficient cu personalitati diferite dar mai ales cum sa lucrati cu clientii dificili.

Trainingul este util departamentelor de vanzari dar si celor de retentie a clientilor, care doresc sa-si imbunatateasca permanent calitatea serviciilor oferite. Pe parcursul celor 3 zile de curs veti aprofunda aspecte esentiale ale comunicarii cu clientii si veti dezvolta abilitati extinse de negociere, dar si de aplanare a conflictelor.

Tematica include urmatoarele puncte:

  • Ciclul Convingerii
  • Crearea empatiei
  • Lucrul cu personalitati diferite
  • Aptitudini de Ascultare
  • Aptitudini de Adresare de Intrebari
  • Prezentarea informatiilor
  • Lucrul cu clientii prin telefon
  • Lucrul cu clientii nervosi
  • Lucrul cu reclamatiile clientilor
  • Asertivitatea
  • Siguranta personala
  • Bunul, raul si uratul
  • Angajamente in Servicii
  • Planificarea actiunilor

Loading...

Agenda curs

Vineri 10:00 – 18:00
Sambata 10:00 – 18:00
/ /

Noutati Connect Events

2017-09-18T09:15:53+00:00