Cursul se va concentra pe identificarea unui sistem eficient si profitabil de relationare cu clientii, transformandu-i in parteneri de lunga durata.

In urma participarii la acest curs vor fi dobandite calitati esentiale specifice consultantilor in vanzari, precum:

  • adaptabilitate
  • capacitatea de a influenta pozitiv
  • abilitati de comunicare si relationare extinse
  • abilitati de aplanare a conflictelor
  • cross-sell si up-sell; persuasiune

Obiectivele acestui training sunt:

  • Constientizarea si motivarea cursantilor in sensul construiriiunei relatii pe termen lung cu clientii companiei printr-un customer care de calitate
  • Construirea unui sistem eficient de gestiune a relatiilor cu clientii si transformarea clientilor in parteneri
  • Cunoasterea si aplicarea celor 3 elemente cheie in servisarea clientilor
  • Tehnici de comunicare si depasire a obstacolelor in relatiile cu clientii
  • Cresterea vanzarilor prin dezvoltarea si construirea unuisistem relational optim

Loading...

Agenda curs

Joi 10:00 – 18:00
Vineri 10:00 – 18:00
/ /

Noutati Connect Events

2017-12-06T15:23:21+00:00