Acest training se va concentra pe dezvoltarea unor abilitati exceptionale de comunicare in business

Dezvoltarea acestor abilitati sunt esentiale in dobandirea succesului atat cu clientii interni cat si cu clientii externi.

Atat vorbitorul, cat si ascultatorul impartasesc responsabilitatea de a face mesajul clar, dar comunicarea eficienta depaseste cu mult vorbirea si auzul simplu. Limbajul corpului, tonul vocii, alegerea cuvantului, clarificarea mesajului si stilul de comunicare intra in joc si pot face diferenta intre succesul si esecul atat in tranzactiile cat si in interactiunile interpersonale.

Agenda:

Communication Chanels

  • Cum e recomandat sa folosim fiecare canal in relatia cu cultura organizationala – less is more – sau cum sa fii efficient (Face 2 Face /1:1 sau prezentari in  grup, email, WhatsApp/Teams/Skype etc)

Face to face business communication (1:1)

  • empatie si raport – pentru a “citi” interlocutorul si a adapta mesajul;
  • adaptarea limbajului in functie de personalitatea interlocutorului (extravert/introvert, sensorial/intuitiv, analitic/emotional, judicativ/perceptiv – modelul Myers  Briggs);
  • cum sa transmiti incredere si sa proiectezi o imagine de succes;

Written skills (e-mail, WhatsApp)

  • cum captezi atentia prin email: subiect, continut, structura, ton si nuante
  • cum te asiguri ca mesajul tau este inteles
  • cum si cand faci follow up

Face to Face communication  (metings/presentation)

  • structura unei prezentari de impact (formula narativa,
  • principiul piramidei, adaptarea formei pentru a  transmite o anumita stare)
  • profilul personal de speaker si maximizarea sa
  • obtinerea impactului dorit
  • metode de implicare a audientei si de atragere a scepticilor

Asertivity

  • preferinta personala: asertiv, pasiv sau agresiv?
  • formulari assertive pentru exprimarea nevoilor
  • asertivitate si empatie pentru prevenirea conflictelor

Communication with diplomacy, tact and  credibility

  • actiunile care fac o comunicare credibila
  • exersarea diplomatiei si a tactului in situatii de criza
  • constientizarea “butoanelor rosii” ale celorlalti si crearea unor alternative de exprimare

Virtual team communication

  • frecventa si canalele de comunicare in echipele virtuale
  • mentinerea nivelului de implicare
  • potentiale bariere si rezolvarea lor
  • depasirea dificultatilor de comunicare in alta limba decat cea nativa.
  • utillizarea vocii, limbajului, efectelor si actiunilor pentru

Post-training cursanții vor primi: suportul de curs, diploma de participare.

Transformarea cursului la sala în e-learning s-a făcut ținând cont de principiile învățării la adulți iar accesul la curs se face prin simplă accesare a unui link.

Master Class in Business Communication este unul dintre cele mai complete programe de training ce are are la baza cheia succesului la nivel de comunicare in cadrul unei companii.

In acest training premium se va pune accentul pe scenarii, jocuri de rol si exemple care sa ne ajute sa intelegem mai bine procesul de comunicare si sa ne adaptam discursul in functie de situatia prezentata si totodata in functie de interlocutor.

Veti invata sa:

  • comunicati eficient in cadrul departamentelor
  • sa va adaptati discursul in functie de interlocutor
  • sa comunicati eficient atat in scris cat si fata in fata
     Pentru inscrierea mai multor persoane veti beneficia de o oferta personalizata.

Taxa de participare: 125 euro/ 1 pers. Cursul se va desfasura online pe durata a 5 zile consecutive pe platforma Microsoft Teams. Accesul in sala de curs se face printr-un simplu click fara a fi necesar sa instalati softuri suplimentare.

Loading...

Agenda curs

 

Luni – Vineri 18.00 – 21.00
/ /

Noutati Connect Events

2021-06-29T08:23:45+00:00