Perception Management este un program intensiv dedicat persoanelor din middle si top management.
Perceptia este creata, stabilita si poate fi influentata prin diferite tipuri de comunicare. Felul in care comunicam poate fi perceput diferit atat de clientii interni cat si de catre cei externi.

Scopul liderilor este acela de a dobandi abilitatile si cunostiintele necesare pentru a putea gestiona perceptiile oamenilor intru-un mod eficient.
Pentru a dobandi aceste calitati exceptionale de comunicare training-ul se va concentra pe diverse scenarii care va vor ajuta sa intelegeti cum sunteti perceput de catre cei cu care interactionati si felul in care puteti schimba perceptia lor pentru a va putea atinge scopul final.

Beneficii aduse companiei prin participarea dvs la acest curs:

  • Veti intelege cat de importanta este perceptia si cum puteti obtine avanjate reale cu ajutorul tehnicilor avansate de comunicare
  • Veti invata cum sa aplicati tehnici de comunicare avansata pentru a schimba perceptia celor din jor
  • Veti invata cum sa lucrati cu diferite tipuri de personalitati
  • Veti invata sa creati experiente interpersonale pozitive
  • Veti putea influenta oameni si echipa sa performeze
  • Veti invata cum sa creati o prima impresie de business pozitiva

Loading...

Agenda curs

Joi 10:00 – 18:00
 Vineri 10:00 – 18:00

Noutati Connect Events

2019-06-10T11:54:10+00:00