Noile realitati sociale si economice au impins activitatea celor mai multe business-uri in mediul digital.  In aceasta perioada, este mai important decat oricand ca reprezentantii sa poata comunica in continuare cu succes cu clientii, furnizorii si colegii avand in vedere limitarile dar si oportunitatile care apar din comunicarea online.

Cursul nostru este de ajutor tuturor celor care doresc sa isi continue activitatea cu incredere ca pot relationa intr-un mod profesionist cu partenerii de business, intr-un mediu exclusiv digital.
Acest training se va concentra pe dezvoltarea unor abilitati exceptionale de comunicare in business.
Dezvoltarea acestor abilitati sunt esentiale in dobandirea succesului atat cu clientii interni cat si cu clientii externi.

Teme de discutii:

  • Scopurile comunicarii
  • Niveluri de comunicare: deschis vs implicit
  • Sase riscuri de a nu fii inteles in comunicarea online si prevenirea lor.
  • Virtual Team Communication 
    • frecventa si canalele de comunicare in echipele virtuale
    • mentinerea nivelului de implicare
    • potentiale bariere si rezolvarea lor
    • depasirea dificultatilor de comunicare in alta limba decat cea nativa
  • Canalul nepotrivit,Lungimea nepotrivita, Structura inadecvata,  Ambiguitatile, Presupunerile
  • Cum e recomandat sa folosim fiecare canal in relatia cu cultura organizationala – less is more – sau cum sa fii efficient ( prezentari in grup, email, WhatsApp/Teams/Skype etc
  • Harta comunicarii

Durata cursului:

Cursul se vor desfășura online, în timp real și va avea un format interactiv, cu momente de studiu individual și schimb de idei / comunicare pe chat, astfel încât cursanții  fie pe deplin implicați în procesul de învățare.

Training-ul va fi alcătuit din 3 sesiuni online, fiecare sesiune având 2 ore de predare interactivă.

Cui se adresează:

  • Echipelor de vânzări
  • Departamentelor tehnice
  • Departamentelor responsabile cu dezvoltarea de piață și alți manageri sau profesioniști avansați, care doresc să își îmbunătățească prezentarea, scrierea, abilitățile de comunicare și percepția internă sau externă a afacerii.

Taxa de participare este de 65 euro ( toate taxele incluse).

Post-training cursanții vor primi: suportul de curs, chestionare de autoevaluare, link la materiale video și bibliografie. De asemenea toți cursanții vor primi în format electronic diplomă de participare.

Transformarea cursului la sala în e-learning s-a făcut ținând cont de principiile învățării la adulți iar accesul la curs se face prin simplă accesare a unui link.

Cursul se va axa in principal pe partea practica, pe studiile de caz, dar si pe lucrul in echipe, pentru a favoriza intelegerea deplina si asimilarea cunostintelor.

Iată ce vei învață în cadrul acestui training:
– Să promovați idei și gestionați negocieri
– Să livrați și primiți critici constructive
– Să comunicați mai bine cu supraveghetorii, colegii și vânzătorii
– Să înțelegeți cum comunicarea poate defini cultura unei companii
– Să compuneți comunicări de afaceri eficiente, inclusiv propuneri, prezentări și rapoarte.
– Să aplicați metode cheie de comunicare – cum ar fi informarea informațională, mesageria persuasivă sau gestionarea conflictelor – pentru a îndeplini obiective specifice.

Inscrierea se realizeaza completand formularul cu informatiile solicitate.
Taxa de participare este de 65 Euro / 1 pers ( toate taxele incluse).

Loading...

Agenda curs

Joi 18:00 – 20:00
 Vineri 18:00 – 20:00

Noutati Connect Events

Cursuri Microsoft

Organizam inhouse pentru clientii nostri cursuri din pachetul Office, [...]

2020-06-02T06:46:50+00:00