Cursul se adreseaza in mod deosebit celor care doresc sa realizeze cu ușurinta prezentari bussiness, sa structureze informatia, sa utilizeze diverse moduri de vizualizare si prezentare, sa insereze obiecte, organigrame, imagini, grafice, fișiere audio-video etc.
Ce veti invata?
- sa utilizati instrumentele de navigare – navigati mai eficient in PowerPoint utilizand comenzi rapide și trucuri mai puțin cunoscute.
- Afisarea eficienta a datelor – crearea, editarea, animarea si prezentarea diagramelor, a graficelor și a infograficurilor intr-un mod care va ajuta publicul sa inteleaga si sa pastreze informatiile.
Agenda:
Realizarea unei prezentari
- Șabloane de conținut
- Șabloane de desing
- Introducerea informației in slide
- Crearea unei prezentari din Word
Inserarea elementelor grafice
- Casete text
- Tabele, grafice, fotografii
- Diagrame, organigrame
- Video
- Editarea elementelor grafice
Animații si tranziții
- Scheme de tranziție
- Scheme de animatie, tipuri de animatii pentru obiecte
- Reguli de aplicare
- Inregistrarea -setarea timpului de animare
- Aplicarea și rularea unui fisier audio prezentarii
Master slide
- Realizarea sabloanelor de design
- Realizarea sabloanelor de continut
- Structura unui Master Slide
- Introducerea elementelor de identitate vizuala a companiei, needitabile in modul normal de editare
Structura prezentarii
- Gruparea slide-urilor
- Impartirea prezentarii pe sectiuni
Publicarea unei prezentari
- Tiparirea
- Albume foto
- Impachetarea pentru distribuire pt computere care nu au instalat Office
- Salvarea informatiei in Word, PDF sau Web Page
Prezentare On Screen
- Crearea unui Show personalizat
- Prezentari automate
- Utilizarea modului Presenter View
Post-training cursanții vor primi: suportul de curs, diploma de participare.
Transformarea cursului la sala în e-learning s-a făcut ținând cont de principiile învățării la adulți iar accesul la curs se face prin simplă accesare a unui link.
- Vei dobandi informatii si abilitati practice de utilizare profesionala a powerpoint-ului.
- Abilitatile de utilizare dobandite iti vor eficientiza timpul si calitatea activitatilor desfasurate la locul de munca.
Taxa de participare: 225 euro/ 1 pers.
Cursul se va desfasura online pe durata a 4 zile consecutive pe platforma Microsoft Teams. Accesul in sala de curs se face printr-un simplu click fara a fi necesar sa instalati softuri suplimentare.
Agenda curs
luni – joi | 10:30 – 13:30 |
Noutati Connect Events
PM in IT 24 – 28 martie | ONLINE
Abordare practică și aplicată, potrivită pentru toate nivelurile de [...]
Connect HR | 02 – 04 aprilie ONLINE
Descoperă un curs interactiv și profund transformator, special conceput [...]
HR Business Partner | ONLINE
Pregatim profesionistii in HR pentru rolul cheie de parteneri [...]
Excel for Business: avansat | ONLINE
Curs avansat ce se adreseaza celor care sunt deja [...]
Excel for Business: intermediar | ONLINE
Vei dobandi informatii si abilitati practice de utilizare profesionala [...]
Communication Skills for HR Professionals | ONLINE
Curs de comunicare business pentru specialistii in resurse umane [...]