Un curs intensiv pentru toti cei care doresc sa aprofundeze notiuni avansate de utilizare a programului Excel. Cursul se adreseaza contabililor, directorilor financiari, antreprenorilor dar si tuturor celor care doresc sa invete sa utlizeze la potential maxim Excel.

Acest curs este pentru tine daca:

  • Cunoașteți elementele de bază despre foile de lucru, celule – folosind referințe de celule precum A1;
  • Copiați și lipiți datele foii de lucru;
  • Ați efectuat sarcini de formatare a celulelor de bază, cum ar fi colorarea unei celule, alinierea
  • Ați introdus date în celulele foii de lucru și ați construit formule de bază precum = A1 + A2
  • Ați folosit o funcție de foaie de lucru precum = Suma (A1: A10) într-o formulă sau ați văzut-o înainte
  • Ați deschis și salvat un fișier workbook

Subiectele cheie includ:

  • denumirea de celule și domenii, formule de construire folosind funcții precum VLOOKUP, COUNTIF, SUMIF și IF; conectarea și gestionarea informațiilor din worksheet; organizarea și analizarea datelor foii de lucru cu instrumentele și funcțiile de date Excel; construirea de tabele pivot de bază și diagrame pivot; curățarea textului foii de lucru și lucrul cu fișiere text; și conectarea Excel la alte programe precum Word și PowerPoint.
  • De asemenea, sunt discutate elementele de bază ale creării și organizării de modele pe foaia de lucru.

Tematica include:

  • Instrumentul Remove duplicates
  • Filtre avansate (de tip Query)
  • Tipuri de criterii

Criterii de filtrare cu formule logice:

  • Instrumentul Data Validation-List
  • Liste de validare dependente
  • Data Validation cu selectii multiple
  • Ce sunt referintele incrucisate?
  • Crearea unui raport pivot cu sursa interna
  • Crearea rapoartelor pivot cu surse externe
  • Modificarea unui tabel pivot
  • Elemente de filtrare specifice – Slicer (2010-2013)
  • Functii logice si Functii de cautare: VLOOKUP, INDEX, MATCH, VLOOKUP cu cautare la stanga

Post-training cursanții vor primi: suportul de curs, diploma de participare.

Transformarea cursului la sala în e-learning s-a făcut ținând cont de principiile învățării la adulți iar accesul la curs se face prin simplă accesare a unui link.

  • Vei dobandi informatii si abilitati practice de utilizare profesionala a Excel-ului.
  • Abilitatile de utilizare dobandite iti vor eficientiza timpul si calitatea activitatilor desfasurate la locul de munca.

“Acest curs m-a ajutat foarte mult sa inteleg modul de lucru in Excel. Trainerul este foarte pregatit in domeniu si a sustinut un curs dinamic si foarte placut” Andreea, Serviciul de Telecomunicatii Speciale

“Este un curs interactiv cu multe exercitii practice si nici un moment de plictiseala si aceasta datorita trainerului – foarte bine pregatit.” Serban, Serviciul de Telecomunicatii Speciale

“Felicitari instructorului pentru modul in care a abordat cursul!” Eugen, STS

“Mi-a placut foarte mult acest curs. Am plecat cu un bagaj semnificativ de informatii noi. (..)Trainerul a reusit sa ne tina atenti si sa faca lucrurile un pic mai usoare. Mult succes mai departe intregii echipe de organizare! AnaMaria, Power Electric

Taxa de participare: 125 euro/ 1 pers. Cursul se va desfasura online pe durata a 4 zile consecutive pe platforma Microsoft Teams. Accesul in sala de curs se face printr-un simplu click fara a fi necesar sa instalati softuri suplimentare.

Loading...

Agenda curs

luni – joi 10:30 – 13:30

Noutati Connect Events

2022-01-10T12:47:47+00:00