Impreuna vom descoperi tehnici profesioniste de comunicare in business utilizand diplomatia si tactul chiar si in situatiile de criza. Vom analiza, de asemeni, instrumente de adaptare a limbajului in functie de personalitatea interlocutorului bazate pe modelul Myers Briggs. Training-ul este util directorilor de departament, reprezentantilor de vanzari dar si reprezentantilor departamentului de resurse umane.

Profil trainer

  • Consultanta si formare pe tematici de management strategic, profiling, kpi, hr.
  • Consultanta si formare in initierea, planificarea, derularea si evaluarea de proiecte si programe operationale si de schimbare organizationala, hr, leadership, comunicare pentru companii din Romania si din afara tarii.
  • Trainer acreditat ANC cu o experienta de 20 ani in livrarea de cursuri profesioniste pentru mediul corporate.

Structura curs

  • 21-25 martie | 5 zile de training/2h/zi|interval orar: 30 – 19.30;  curs online desfasurat pe platforma Microsoft Teams.

Teme de discutii:

  • Scopurile comunicarii
  • Niveluri de comunicare: deschis vs implicit
  • Sase riscuri de a nu fii inteles in comunicarea online si prevenirea lor.
  • Virtual Team Communication 
    • frecventa si canalele de comunicare in echipele virtuale
    • mentinerea nivelului de implicare
    • potentiale bariere si rezolvarea lor
    • depasirea dificultatilor de comunicare in alta limba decat cea nativa
  • Canalul nepotrivit,Lungimea nepotrivita, Structura inadecvata,  Ambiguitatile, Presupunerile
  • Cum e recomandat sa folosim fiecare canal in relatia cu cultura organizationala – less is more – sau cum sa fii efficient ( prezentari in grup, email, WhatsApp/Teams/Skype etc
  • Harta comunicarii

Durata cursului:

Cursul se vor desfășura online, în timp real și va avea un format interactiv, cu momente de studiu individual și schimb de idei / comunicare pe chat, astfel încât cursanții  fie pe deplin implicați în procesul de învățare.

Training-ul este compus din 5 sesiuni online, fiecare sesiune având 2 ore de predare interactivă.

Cui se adresează:

  • Echipelor de vânzări
  • Departamentelor tehnice
  • Departamentelor responsabile cu dezvoltarea de piață și alți manageri sau profesioniști avansați, care doresc să își îmbunătățească prezentarea, scrierea, abilitățile de comunicare și percepția internă sau externă a afacerii.

Taxa de participare este de 145 euro/ 1 pers( toate taxele incluse).

Post-training cursanții vor primi: suportul de curs, chestionare de autoevaluare, link la materiale video și bibliografie. De asemenea toți cursanții vor primi în format electronic diplomă de participare.

Transformarea cursului la sala în e-learning s-a făcut ținând cont de principiile învățării la adulți iar accesul la curs se face prin simplă accesare a unui link.

Cursul se va axa in principal pe partea practica, pe studiile de caz, dar si pe lucrul in echipe, pentru a favoriza intelegerea deplina si asimilarea cunostintelor.

Iată ce vei învață în cadrul acestui training:
– Să promovați idei și gestionați negocieri
– Să livrați și primiți critici constructive
– Să comunicați mai bine cu supraveghetorii, colegii și vânzătorii
– Să înțelegeți cum comunicarea poate defini cultura unei companii
– Să compuneți comunicări de afaceri eficiente, inclusiv propuneri, prezentări și rapoarte.
– Să aplicați metode cheie de comunicare – cum ar fi informarea informațională, mesageria persuasivă sau gestionarea conflictelor – pentru a îndeplini obiective specifice.

Inscrierea se realizeaza completand formularul de mai jos.
Taxa de participare este de 145 Euro / 1 pers ( toate taxele incluse).

Loading...

Agenda curs

 Luni – Vineri 17.30 – 19.30

Noutati Connect Events

2022-03-08T11:37:13+00:00