In cadrul acestui curs, veti invata cum sa identificati factorii declansatori ai unei situatii de conflict, cum sa gestionati reclamatiile, cum sa lucrati eficient cu personalitati diferite dar mai ales cum sa lucrati cu clientii dificili.
- Situatiile conflictuale pot aparea atat in interiorul echipelor cat si in relatia directa cu clientii. Acestea au la baza numeroase motive ce trebuiesc tratate in mod corespunzator astfel incat problemele de comunicare sa fie rezolvate intr-o maniera profesionista.
Nesolutionate la timp, conflictele pot crea tensiuni la nivelul echipei si totodata pot conduce la lipsa productivitatii.
- Trainingul este util departamentelor de vanzari dar si celor de retentie a clientilor, care doresc sa-si imbunatateasca permanent calitatea serviciilor oferite. Pe parcursul celor 5 zile de curs veti aprofunda aspecte esentiale ale comunicarii cu clientii si veti dezvolta abilitati extinse de negociere, dar si de aplanare a conflictelor.
Obiectivele cursului:
- Transformarea argumentelor in discutii eficiente
- Rezolvarea conflictelor inainte ca acestea sa escaladeze
- Utilizarea diverselor tipuri de comunicare pentru a ajunge la rezultatul dorit
- Gestionarea inteligenta a situatiilor dificile cu potential de conflict
- O mai buna intelegere a diverselor tipologii de personalitati.
- Ce este conflictul, ce sunt situatiile conflictuale si cum apar
Tipuri de conflicte, motivatiile si rolul acestor
Beneficiile si efectele negative ale conflictelor
Surse si cauze ale conflictului intr-o organizatie/companie/echipa
Tipologii de personalitate si modalitatea lor de plasare in cadrul situatiilor conflictuale
Stiluri personale de abordare a conflictelor si utilizarea in functie de diverse scenarii conflictuale
- Conflict Teardown
Diagramele puterii, tipuri de putere intalnite intr-un conflict
Diagrama evolutiei conflictelor si aplicabilitatea practica a acesteia
Intelegerea pozitiei proprii in conflictele cu colegii de pe diverse niveluri ierarhice
Solutii bazate pe tipurile de putere pentru gestionarea conflictelor
- 3. Ciclul Convingerii
- Crearea empatiei
- Lucrul cu personalitati diferite
- Aptitudini de Ascultare
- Aptitudini de Adresare de Intrebari
- Prezentarea informatiilor
- Lucrul cu clientii nervosi
- Lucrul cu reclamatiile clientilor
- Asertivitatea
- Siguranta personala
- Angajamente in Servicii
- Planificarea actiunilor
Taxa de participare: 145 euro/ 1 pers
Cursul se va desfasura online pe platforma Microsoft Teams.
Taxa de participare: 145 euro/ 1 pers
Agenda curs
Luni-Vineri | 17:30 – 19:30 |
Noutati Connect Events
HR BP: 26 – 28 februarie | ONLINE
Pregatim profesionistii in HR pentru rolul cheie de parteneri [...]
Excel for Business | avansat: 23 – 27 septembrie | ONLINE
Curs avansat ce se adreseaza celor care sunt deja [...]
Excel for Business | intermediar: 23 – 27 septembrie | ONLINE
Vei dobandi informatii si abilitati practice de utilizare profesionala [...]
Communication Skills for Hr Professionals: 21 – 25 octombrie | ONLINE
Curs de comunicare business pentru specialistii in resurse umane [...]
HR Profiler: 30 septembrie – 04 octombrie | ONLINE
Cursul va invata sa analizati caracteristicile si comportamentul fiecarui [...]
Master Excel Intermediate level: 29 ian – 01 feb | ONLINE
Vei dobandi informatii si abilitati practice de utilizare profesionala [...]