In cadrul acestui curs, veti invata cum sa identificati factorii declansatori ai unei situatii de conflict, cum sa gestionati reclamatiile, cum sa lucrati eficient cu personalitati diferite dar mai ales cum sa lucrati cu clientii dificili.

  • Situatiile conflictuale pot aparea atat in interiorul echipelor cat si in relatia directa cu clientii. Acestea au la baza numeroase motive ce trebuiesc tratate in mod corespunzator astfel incat  problemele de comunicare sa fie rezolvate intr-o maniera  profesionista.

Nesolutionate la timp, conflictele pot crea tensiuni la nivelul  echipei si totodata pot conduce la lipsa productivitatii.

  • Trainingul este util departamentelor de vanzari dar si celor de retentie a clientilor, care doresc sa-si imbunatateasca permanent calitatea serviciilor oferite. Pe parcursul celor 5 zile de curs veti aprofunda aspecte esentiale ale comunicarii cu clientii si veti dezvolta abilitati extinse de negociere, dar si de aplanare a conflictelor.

Obiectivele cursului:

  • Transformarea argumentelor in discutii eficiente
  • Rezolvarea conflictelor inainte ca acestea sa escaladeze
  • Utilizarea diverselor tipuri de comunicare pentru a ajunge la rezultatul dorit
  • Gestionarea inteligenta a situatiilor dificile cu potential de conflict
  • O mai buna intelegere a diverselor tipologii de personalitati.
  1. Ce este conflictul, ce sunt situatiile conflictuale si cum apar

Tipuri de conflicte, motivatiile si rolul acestor

Beneficiile si efectele negative ale conflictelor

Surse si cauze ale conflictului intr-o organizatie/companie/echipa

Tipologii de personalitate si modalitatea lor de plasare in cadrul situatiilor conflictuale

Stiluri personale de abordare a conflictelor si utilizarea in functie de diverse scenarii conflictuale

  1. Conflict Teardown

Diagramele puterii, tipuri de putere intalnite intr-un conflict

Diagrama evolutiei conflictelor si aplicabilitatea practica a acesteia

Intelegerea pozitiei proprii in conflictele cu colegii de pe diverse niveluri ierarhice

Solutii bazate pe tipurile de putere pentru gestionarea conflictelor

  1. 3. Ciclul Convingerii
  • Crearea empatiei
  • Lucrul cu personalitati diferite
  • Aptitudini de Ascultare
  • Aptitudini de Adresare de Intrebari
  • Prezentarea informatiilor
  • Lucrul cu clientii nervosi
  • Lucrul cu reclamatiile clientilor
  • Asertivitatea
  • Siguranta personala
  • Angajamente in Servicii
  • Planificarea actiunilor

Taxa de participare: 145 euro/ 1 pers

Cursul se va desfasura online pe platforma Microsoft Teams.

Taxa de participare: 145 euro/ 1 pers

Loading...

Agenda curs

 

Luni-Vineri 17:30 – 19:30

Noutati Connect Events

2022-04-06T06:28:04+00:00