Fabricat in Romania este mai mult decat o simpla conferinta, este un spatiu de business ce pune fata in fata producatorii romani dar si reprezentantii celor mai importante branduri traditionale cu scopul de a gasi cele mai bune solutii de dezvoltare atat pe piata romaneasca cat si peste hotare.
Conferinta este dedicata companiilor romanesti dar si celor mai frumoase branduri autohtone.

Fabricat in Romania este mai mult decat o simpla conferinta, este un spatiu de business ce pune fata in fata producatorii romani dar si reprezentantii celor mai importante branduri traditionale cu scopul de a gasi cele mai bune solutii de dezvoltare atat pe piata romaneasca cat si peste hotare.
Conferinta este dedicata companiilor romanesti dar si celor mai frumoase branduri autohtone.
Evenimentul va reuni peste 100 de pasionati de produse romanesti si va aduce in centrul atentiei solutii de surmontare a dificultatilor intampinate de producatori dar si solutii de dezvoltare a unor campanii de promovare de brand cu costuri reduse.
Vom invata de la invitatii nostri cum pot fi revigorate branduri vechi  si cum ne putem mentine pozitia de lider de piata.
Am invitat alaturi de noi reprezentanti ai celor mai cunoscute business-uri autohtone, pentru a afla daca eticheta Fabricat in Romania, poate scoate un produs din anonimat si are capacitatea de a-l face vandabil.
Dorim de asemeni, sa aflam direct de la producatori cum le este afectata afacerea de importurile ieftine, daca piata de desfacere interna poate fi mai bine penetrata de produse traditionale si daca exista piata de desfacere externa pentru produsele autohtone.
Vom discuta liber despre implicatiile legii 150/2016 si despre efectele acesteia pe termen lung asupra producatorilor romani.
Toate acestea, dar si multe altele, vor fi discutate in cadrul unei conferinte eveniment 100% romaneasca!

Elena Şoavă – Şef Serviciu Monitorizare şi Verificare Plăţi în cadrul Ministerului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor de Afaceri

Absolventă de studii juridice la Universitatea din Oradea, Elena Şoavă şi-a început cariera profesională ca avocat, deschizându-şi, în anul 2003, un cabinet de avocatură. După o experienţă de aproape 10 ani pe cont propriu, a decis să treacă de partea cealaltă a baricadei şi s-a angajat la Agenţia de Implementare a Proiectelor şi Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM).
De-a lungul anilor petrecuţi în administraţia publică, şi-a perfecţionat competenţele în domeniul atragerii fondurilor europene şi al managementului proiectelor, precum şi pe cele de trainer, ulterior implicându-se ca manager de proiect pe o serie de proiecte POSDRU şi formator în cadrul altor proiecte derulate cu fonduri europene.
În prezent, Elena Şoavă este Şef Serviciu Monitorizare şi Verificare Plăţi în cadrul Ministerului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor de Afaceri, având atribuţii de coordonare la nivel naţional a programelor de finanţare destinate start-up-urilor (Programul START) şi antreprenorilor debutanţi în afaceri (Programul SRL-D). De asemenea, se ocupă de elaborarea unor scheme de ajutor de stat şi de minimis pentru sprijinirea întreprinderilor mici şi mijlocii (Schema de investiţii „Scale Up”) şi face parte din echipele de implementare a proiectelor „GROWING UP – Erasmus pentru tinerii antreprenori” şi „Programul Româno – Elveţian pentru IMM-uri”.

Alice Postăvaru – Șef Serviciu Desene si Modele Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci

Absolventă a cultăţii de Drept din cadrul Universităţii Româno-Americane Bucureşti
Doctor în Drept – Institutul de Cercetări Juridice din cadrul Academiei Române (domeniul proprietate intelectuală), dna Alice Postăvaru este Sef Serviciu Desene si Modele din cadrul OSIM.​
Activitatea sa profesională include participari la diverse reuniuni, grupe de lucru şi comitete de experţi OMPI, OMC, OEB, EUIPO, CE, CUE – dar și participări la lucrările grupului de lucru ad-hoc al Comisiei Economice – ONU, privind mijloacele de respectare a drepturilor de proprietate industrială în ţările din Centrul şi Estul Europei – Geneva.
D-na Alice Postăvaru a luat parte la elaborarea mai multor proiectelor de acte normative ce reglementează domeniul protecţiei proprietăţii industriale, inclusiv a celor de modificare a legislaţiei naţionale privind protecţia desenelor şi modelelor industriale. S-a implicat activ în implementarea diverselor proiecte europene în derulare cu EUIPO ce au ca scop armonizarea legislaţiei şi practicii în domeniu ale statelor membre UE cu cea europeană.
În momentul de față cordonează activitatea Serviciului Desene şi Modele și este de asemenea, preşedintele Comisiei de examinare.

Doina Topala – Director, Directia IMM, CEC BANK

Doina Topala, Director, Directia IMM, are o experienta de peste 18 ani in sistemul bancar romanesc, activand atat in banci cu capital majoritar privat international, cat si cu actionariat de stat.
Principala arie de expertiza vizeaza activitatea de analiza si structurare a finantarilor (inclusiv identificarea oportunitatilor legate de finantarea pe baza de proiect) pentru agentii economici de tip IMM si corporate, din toate sectoarele de activitate.
In ultimii 10 ani coordoneaza finantarea IMM-urilor in cadrul CEC Bank.

Vasile-Valeriu Velciu – Președinte Electrotel SA si Presedinte APREL

Inginer (specializarea electronică); economist.
Activitate în Administraţia centrală: fost director general în Ministerul Comerţului Extern; a fost nominalizat pentru funcţii ministeriale.
A condus și/sau a participat direct la negocieri ale unor importante acorduri economice internaționale: Acordul Comercial (Clauza) și Acordul de garantare a investițiilor cu SUA; Acordul de Asociere la Uniunea Europeana; Acordul de Liber Schimb cu AELS; Convenția Economică a Marii Negre).
Activitate diplomatică: fost Ministru consilier pentru probleme economice – Ambasada României în SUA. Președinte al Părții române în Comisii Economice Mixte Guvernamentale
Activitate în Piaţa de Capital: fost preşedinte ANSVM (Asociaţia Brokerilor) şi membru în mai multe consilii de administraţie ale instituțiilor Pieţei de Capital.
Conform International Who’s Who of Professionals: “unul dintre fondatorii Pieței de Capital din România”.
Activitate în industrie: a condus uzina AUTOMATICA din Bucureşti.
Conduce ELECTROTEL Alexandria – al cărei acţionar majoritar este – fiind una dintre cele mai bune fabrici în domeniu din Europa (exportă pe 6 continente, aproape 90% din producţie).
Alte activități antreprenoriale: a înfiinţat şi condus mai multe societăţi în domeniul serviciilor și producției.
Activităţi socio-profesionale la nivel național: asociații neguvernamentale; comisii de dialog social; membru în Consiliul Național de Export.
Premii, decoraţii: „Ordinul Naţional pentru Merit în Grad de Cavaler” pentru rezultate deosebite obţinute în procesul de restructurare a industriei, precum şi pentru activitatea îndelungată şi competentă; mai multe premii pentru excelenţă, obţinute cu societăţile pe care le-a condus.

George Bădescu – Director Executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România

George Bădescu (50) – a absolvit Facultatea de Drept din Bucureşti în anul 1992, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative – Relaţii Internaţionale în 1994 şi Colegiul Europei de la Bruges în 1995, unde a obţinut diploma de Master în Drept Comunitar.
Ulterior a fost redactor Ştiri externe la Televiziunea Română – corespondent la Moscova şi la Roma. Între 1996 şi 2000 a ocupat poziţia de Corporate Affairs Executive la Philip Morris România iar din 2000 pânâ în 2009 a fost Consilier Juridic al Ambasadei SUA la Bucureşti.
Din 2010 este Senior Consultant la Links Associates, agenţie de PR şi Public Affairs, responsabil de contul Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România.
Iar din luna mai a anului 2016 devine director executiv al AMRCR.

Anca Daniela Raiciu – Marketing Director la HOFIGAL

Dna Chim. Anca Daniela Raiciu este Marketing Director la HOFIGAL din anul 2007 si Director Marketing, Comercial, Logistica & Distributie din anul 2015. Dansa este deasemeni Doctor in Stiinte Farmaceutice, Vicepresedinte al Societatii Romane a Chimistilor Cosmetologi. Membru in Comitetul Tehnic pentru plante medicinale si aromatice din cadrul MADR din partea PATRONATULUI PLANTA ROMANICA. Reprezinta cu mandrie HOFIGAL din anul 2002 si a fost implicata activ in creerea de produse noi si promovarea lor pe piata interna si externa.Are de asemenea o vasta eperienta in industria farmaceutica si cosmetica inca din anul 1988 trecand prin toate etapele cercetarii si productiei.“Faptul ca nimic nu este mai important in viata decat sanattea reprezinta o veche intelepciune, de adevarul careia ne convingem pe zi ce trece. Ce trebuie sa facem ca sa dobandim si sa ne mentinem aceasta atat de pretioasa stare de sanatate este o intrebare care mi-a marcat sensul si cursul vietii. Ea m-a determinat sa-mi canalizez timpul si energia spre studiile aprofundate de chimie, biochimie si farmacie care m-au condus si la obtinerea doctoratului intr-un domeniu interdisciplinar in plina dezvoltare. Dar scopul principal l-a reprezentat dorinta de a contribui cu toate puterile mele pentru obtinerea si promovarea unor noi produse care sa contribuie in mod real la apararea sanatatii noastre.
Sansa de a face parte dintr-un colectiv de exceptie a reprezentat pentru mine o reala oportunitate de a ma putea dezvolta plenar in aceasta directie. Si aceasta cu atat mai mult cu cat fiind pasionata de valorile romanesti, activitatea la HOFIGAL inseamna nu numai o lupta pentru sanatatea noastra, ci, in acelasi timp, o lupta pentru promovarea valorilor romanesti. Si rezultatele nu au intarziat sa apara, iar astazi ele sunt apreciate in lumea intreaga si rasplatite cu nenumarate premii si medalii internationale, multe de aur. Dar principala satisfactie o reprezinta interactia cu cei pentru care depunem intreg acest efort, copii, adulti si varstnici.
Am realizat repede ca este cel putin la fel de important sa promovezi noile cunostinte, sa-l inveti pe fiecare cum isi poate apara mai eficient sanatatea, cum este cercetarea stiintifica si obtinerea de noi produse mereu mai eficiente. Este tocmai motivul pentru care am acceptat pozitia de director de marketing la HOFIGAL, o sarcina deloc usoara si care la inceput imi era practic straina fata de formatia si de experienta mea, dar care mi-a adus infinite satisfactii, caci pana la urma nimic nu-ti poate conferi satisfactii mai mari decat sa-i poti ajuta pe cei din jurul tau sa fie sanatosi.La HOFIGAL noi am plecat de la ideea de a promova binefacerile naturii, plecand si de la un citat eminescian, Natura nu minte niciodata. Dar am facut si facem acest lucru respectand toate rigorile stiintei actuale pentru ca este esential sa nu ne bazam doar pe traditii, ci, plecand de la ele, sa si demonstram stiintific actiunea reala a fiecarui produs natural. Si, mai mult decat atat, sa vedem exact cum putem obtine o eficacitate maxima.
Din pacate, lumea remediilor naturale este insa asaltata de firme care pun pe piata produse necontrolate cu rezultate extrem de slabe sau alte produse nu specifica suficient de clar care este aportul lor real pe care il pot aduce pentru sanatatea noastra. De aceea, este esential sa ne informam corect cu privire la beneficile produselor naturale, pentru ca nu exista un panaceu universal si inclusiv in zona produselor naturale este important sa apelam la produsul adecvat afectiunii noastre.Este motivul pentru care incerc in mod constant sa contribui cat pot de mult la o informare corecta a tuturor celor interesati cu privire la binefacerile si la asteptarile corecte pe care le putem avea de la produsele naturale si doar acolo unde este cazul sa apelam la produsele de sinteza, care trebuie evitate pe cat posibil.”HOFIGAL a fost infiintat in anul 1990 si s-a impus pe piata romaneasca drept unul din principalii furnizori de produse naturale din Romania. Aflat permanent in proces de imbunatatire, HOFIGAL produce si comercializeaza o gama larga de produse din plante medicinale si aromatice, medicamente, suplimente alimentare, cosmetice si substante farmaceutice active.
Anca Daniela Raiciu este si profesor in cadrul Facultatii de Farmacie “TITU MAIORESCU”

Gabriela Munteanu – Director de Marketing KANDIA Dulce

Dna Gabriela Munteanu are o experienta de 20 de ani in marketing iar Marketing Manager în Kandia Dulce SA este din anul 2010.
Poziții anterioare în marketing și/sau domenii conexe: Trade Marketing Manager, Group Brand Manager – Kandia Dulce, Group Brand Manager Orkla Foods, Brand Manager Strauss Romania, Marketing Coordinator Tenneco Automotive, Marketing Assistant Ferrero East Europe
Branduri administrate în actuala poziție: ROM, Magura, Kandia, Primola, Laura, Sugus, Fagaras, Ulpio
Branduri administrate pe parcursul carierei: Bunica, Wiesana, Elite Cappuccino, Monroe

Maria Grapini – Europarlamentar

Maria Grapini este o femeie de afaceri, inginer și politician din România. Din mai 2014 este europarlamentar.
A absolvit Liceul Teoretic din Berești în 1973, iar apoi a urmat Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași, Facultatea de Textile, Specializarea “Tehnologia Mecanică a Filării și Țeserii”, pe care a absolvit-o în anul 1978.
Din ianuarie 1990, a fost director general al SC Pasmatex S.A. În toată această perioadă, a fost foarte implicată în dezvoltarea industiei din domeniul textil și crearea locurilor de muncă în această ramură. Din 1998, a ocupat funcția de președinte al Asociației Femeilor Antreprenor din România. Din 2002, este președintele Federației Patronale din Industria Ușoară, vicepreședinte UGIR 1903, iar din 2003, membru în Consiliul Național al Exportatorilor.
A fost aproape în fiecare an în “Topul primelor 50 femei de succes din România”, publicat de revista Capital.
Implicarea în viața publică a determinat-o să intre în politică la scurt timp după revoluția din decembrie 1989. De atunci, a ocupat de-a lungul timpului unele funcții publice, dintre care cele mai importante sunt:
1998 – prezent: Președinte al Asociatiei Femeilor Antreprenor din Romania
2002 – 2006: Vicepreședinte al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timișoara
2006 – prezent: Președintele organizației județene Timiș a Partidului Conservator și vicepreședinte la nivel național al acestui partid.
21 decembrie 2012 – martie 2014: Ministru delegat pentru întreprinderi mici și mijlocii, mediu de afaceri și turism în guvernul Victor Ponta II (2012-2016).
mai 2014 – prezent: membru în Parlamentul European
Pentru implicarea deosebită în toate activitățile unde a lucrat, a fost răsplătită cu numeroase premii și distincții.

Dorin Ivașcu – Antreprenor și Director General Regional Air Services

Lucreaza de 36 de ani in domeniul aviatiei civile . A absolvit liceul George Bacovia din Bacau si apoi Facultatea de Comert sectia Relatii Economice Internationale la ASE Bucuresti .
A lucrat la Tarom din 1978 in sectorul economic si la agentiile de la Tripoli , Singapore, Londra , New York unde a avut rezultate deosebite mai ales in privinta inchirierilor de aeronave si promovarii serviciilor intreprinderii . In Martie 1990 a plecat de la stat si a inceput sa lucreze in domeniul privat
* 1990 – impreuna cu un coleg revitalizeaza compania LAR – Liniile Aeriene Romane, prima companie aeriana romana independenta
* 1990 – organizeaza primul zbor dupa 47 de ani intre Bucuresti si Kisinau
* 1994 – intemeieaza prima societate romaneasca specializata in servicii de aeroport pentru aviatia de afaceri – Romanian Airport Services
* 1995 – sparge monopolul serviciilor de aeroport la Otopeni prin infiintarea societatii OGDEN – Romanian Aviation Services
* 1999 – infiinteaza prima scoala de servicii pentru aviatie, autorizata IATA in Romania – Regional Air Support
* 2001 – impreuna cu un partener preia Aerodromul Tuzla , care devine primul aeroport privat autorizat si publicat in literatura profesionala de aviatie AIP cu autorizatia nr 018 alaturi de Otopeni, Baneasa , Constanta .. in 2011 Tuzla ajunge la 16 000 pasageri si in 2015 la 25800 pasageri
* 2004 – La Tuzla preia transportul cu elicopterul al personalului platformelor petroliere romanesti de la Marea Neagra
* 2005 – infiinteaza ,impreuna cu un partener, prima scoala privata de pilotaj si apoi de Radiotelefonie – Regional Air Service

Dragoș Irimescu – Director General Wetterbest

Dragoș Irimescu este un antreprenor român cu experiență de 20 de ani pe piața de țiglă metalică. În 2007, a fondat compania Depaco, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri și prezentă în piaţă prin brandul Wetterbest. Astăzi, compania este formată din Depaco – producător de ţiglă metalică, tablă cutată şi sisteme de drenaj, Polnebo – importator de folii, membrane, șuruburi şi ferestre de mansardă şi Cortina – producător şi distribuitor). Wetterbest deține una dintre cele mai mari capacități de producție de țiglă metalică și accesorii din România, prin cele două fabrici de la Băicoi (jud. Prahova) și Podari (jud. Dolj). De profesie inginer specialist în prelucrarea oțelului și utilaje pentru prelucrarea metalelor și absolvent al Institutului Politehnic din București, specializarea Tehnologia Construcțiilor de Mașini, domnul Irimescu este un aprig promotor al valorilor românești și susținător al tinerilor. Anul acesta, a pus bazele Asociației „Wetterbest pentru Comunitate” din dorința de a aduce o schimbare în comunitate și de a sprijini tinerii din Romania.

Panel 1 – Afaceri 100% romanesti

Fabricat in Romania: Prezentarea mediului de business autohton si a evolutiei lui in ultimii 10 ani.
Ce piete de desfacere exista pentru producatorii romani? Riscuri si oportunitati
Consolidarea si dezvoltarea brandurilor romanesti
Oportunitati de viitor
Mandru producator in Romania!
Turism 100% romanesc
Efectele legii 150/2016 asupra producatorilor romani
Panel 2 – Branduri 100% romanesti

Traditie si inovare in afaceri
Modele de business de urmat
cum revigorezi un brand traditional?cateva exemple care ne inspira.
Cat de vandabile sunt pe pietele externe, produsele si serviciile cu Eticheta „Fabricat in Romania”

Your Content Goes Here

Evenimentul va avea loc la Salon Jubile – sala Signature, din Sos. Pipera Nr 48-50, sector 2, Bucuresti

10.00 – 10.30 – Un bun venit traditional oferit de Bread & Spices

10.30 – 13.30 – panelului 1 de discutii

Invitati:

  • dna Elena Soava – Director Directia de IMM din cadrul Ministerului Economiei
  • dl Valeriu Velciu – Presedinte Electrotel si Presedinte APREL
  • dna Alice Postavaru – OSIM
  • dl George Badescu – Director General al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania
  • dna Daniela Raiciu – Director de Marketing Hofigal
  • dna Doina Topala, Director IMM CEC Bank

13.30 – 14.30 – Pranz

14. 30 – 17.30 – panelul 2 de discutii

Invitati:

  • dl Dorin Ivascu – Director General Romanian Airport Services
  • dna Maria Grapini – Europarlamentar si Presedinte Pasmatex
  • dna Gabriela Munteanu – Director de Marketing Kandia Dulce
  • dl Bogdan Naumovici – Director General 23 Communication Ideas
  • dl Dragoș Irimescu – Director General Wetterbest Reprezentant Djili Soy

17.30 – 18.00 Networking si Degustare de vinuri oferita de Vinuri Cotnari

Evenimentul este sustinut de:
Alpha Bank, CEC BANK, Electrotel, Finexpert, Conac Polizu, Amakron,
Casa de Vinuri Cotnari, Djili Soy, Regional Air Services, Romanian Airport Services, Bread & Spices,
Sapunul Cheia, Hofigal, Arovit, Can 2000, Air Sea Forwarders si Jolidon.

CEC BANK
CEC Bank este o bancă comercială universală competitivă, cu un portofoliu variat de produse și servicii de calitate. Oferta de produse bancare CEC Bank asigură accesul la o gamă variată de credite pentru persoane juridice și persoane fizice, depozite, carduri, scrisori de garanție, produse de trezorerie, programe finanțate extern, fonduri europene, servicii de Internet Banking, Phone Banking și Mobile Banking. În conformitate cu misiunea CEC Bank, finanțarea IMM-urilor, agriculturii și autorităților administrațiilor publice locale reprezintă principala preocupare a băncii, fără a neglija însă relația cu populația din România. Mai multe detalii despre produsele CEC Bank se pot obține în orice unitate a băncii, apelând gratuit numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.Your Content Goes Here

Alpha Bank
Totul porneste de la fixarea unui scop. Il atingem si apoi ne dorim mai mult. Pentru ca tu sa poti merge mai departe, cream drumuri care nu exista. Pentru ca tu sa nu te opresti niciodata, distrugem limite ce pareau de nedepasit.
Evoluam. Impreuna cu tine

Finexpert
Cifrele sunt cuvintele noastre!
Înca de la început, din 2003, viziunea noastră a fost să devenim cea mai bună companie românească de contabilitate şi audit. Factorii de succes pe care ne-am concentrat au fost: standarde de calitate internaţionale, preţuri competitive, o gamă largă de servicii, atragerea şi fidelizarea celor mai buni oameni. Și astăzi aceste elemente continuă să fie cheia succesului nostru.
FiNEXPERT oferă o gamă complexă de servicii pentru mai mult de 400 de clienţi, care beneficiază de un management financiar performant, prin îmbinarea know-how-ului internaţional cu flexibilitatea şi savoir-faire-ul local.
Cruciale pentru creşterile importante ale cifrei de afaceri şi poziţia de top sunt eforturile, pregătirea continuă şi rezultatele echipei noastre de peste 90 de consultanţi, dedicaţi să dezvolte relaţii de afaceri durabile şi stabile. Cunoaşterea în profunzime a nevoilor şi specificului afacerii fiecărui client, precum şi a industriei şi a mediului fiscal şi de afaceri în care aceştia activează, alături de o dezvoltare profesională continua şi o atitudine proactivă orientată către soluții concrete, sunt fundamentele FINEXPERT. Sintetizând, FINEXPERT vorbește pe limba clientului!
Know-how-ului internaţional cu flexibilitatea şi savoir-faire-ul local!

Amakron
Amakron doreste sa va fie partener si sa va ofere suport prin servicii de cea mai inalta calitate in ceea ce priveste recrutarea si selectia de resurse umane, munca temporara, servicii specializate de head hunting (executive search), evaluari profesionale prin folosirea de instrumente specializate (sistemele de evaluare HOGAN Assessment System), compania noastra avand toate certificarile necesare pentru aceste domenii.
Amakron inseamna calitate, reactivitate la nevoile dvs, furnizare de servicii in system Just in Time, productivitate si nu in ultimul rand o politica de preturi competitive. Toate aceste atuuri ne aduc fata in fata, pe noi Amakron si dvs. Client, intr-un context de piata in care dinamica fortei de munca solicita din partea tuturor mult profesionalism, competente, seriozitate si consolidare business pe termen lung.
Ne propunem permanent să devenim un etalon în acest business şi pentru a realiza acest lucru ne bazăm pe angajaţii si partenerii noştri in mod egal. Dorim să ne dezvoltăm alături de parteneri ale caror principii de viaţa şi în afaceri să se ghideze după aceleasi repere ca şi cele Amakron
Mai multe informatii despre Amakron puteti regasi si pe pagina web a companiei www.amakron.ro

Conac Polizu
Conacul Polizu se afla printre frumoasele dealuri moldave. A fost construit intre anii 1880 – 1887 de omul politic Constantin Ghika-Deleni, in satul Maxut, judetul Iasi.
Conacul de la Maxut este deopotriva un edificiu cu valoare arhitecturala, dar si cu valoarea memorialistica in calitatea lui de loc de intalnire al boierimii moldave si bucurestene la finele veacului al XIX-lea si sfarsitul celui de-al doilea Razboi Mondial. Intre inaltii oaspeti ai locului, s-au numarat in anii Primului Razboi Mondial, cand se aflau la Iasi in refugiu, Regina Maria, principia Ileana si Nicolae, care au revenit ulterior in 1926, lasand marturii scrise despre trecerea lor la Maxut, ca oaspeti ai cuplului Alexandrina si Niculae Polizu Micsunesti.
Directia pe care Conacul Polizu in integritatea sa, incearca sa o abordeze, implica imbunatatirea cunostiintelor membrilor societatii prezente, dar si procesul de continua invatare la care trebuie sa fim supusi integral. Valorile promovate de Conacul Polizu au la baza simplitatea si eleganta Ghiculestilor readuse la viata prin natura, bucate si licori, materiale veritabile si bun simt nastrusnic.

Electrotel
Compania a fost fondată în anul 1970 și are 44 ani de experienţă în domeniul proiectării, producției și montajului tablourilor electrice de joasă și medie tensiune (0.4-36kV) și a tablourilor de automatizare.
Echipamentele fabricate în ELECTROTEL sunt utilizate în aplicaţii speciale precum: domeniul nuclear; industria petrolieră şi petrochimică: platforme petroliere maritime în Oceanul Indian şi Marea Neagră; staţii mobile (containerizate) de distribuţie şi control pentru platforme petroliere; – combinate de prelucrare a gazelor în Asia Centrală şi în Orientul Mijlociu; rafinării în România şi în străinătate; fabrici de ciment ( în România şi în străinătate); sectorul minier; staţii electrice (termo, hidro); domeniul Căilor Ferate (atestare AFER) şi naval (atestare ANR).
Compania este listată la Bursa de Valori București.

Regional Air Services
La infiintarea sa, in 1998, REGIONAL AIR SERVICES a fost printre primii operatori privati in aviatia din Romania.
In 1999 a preluat baza de Aviatie Utilitara din Tuzla, devenind, astfel, primul aeroport privat din tara.
Acum este operatorul cu cea mai complexa paleta de servicii din aviatie si, pe multe domenii de activitate, singurul furnizor autorizat.
REGIONAL AIR SERVICES inseamna: scoala de zbor (avion si elicopter) – inclusiv pentru profesionisti, scoala de parasutism, scoala de supravietuire pe mare, parc de simulatoare pentru piloti si insotitori de bord, zbor de agrement si salturi in tandem, aerotaxi, zbor pe mare, service center pentru aeronave, aeroport, organizator de mitinguri de aviatie, de publicitate aeriana si multe altele.
Pentru informatii, vizitati: www.regional-air.ro si FaceBook RAS aeroport TUZLA

Romanian Airport Services
Ce înseamnă Romanian Airport Services? Romanian Airport Services înseamnă profesionalism, înseamnă diplomație, experiență, dedicație și dorința de a avea cea mai bună performanță în aviație.
Compania Romanian Airport Services a fost înființată de către Domnul Dorin Ivașcu în urmă cu 22 de ani din dorința de a ajunge la un nivel de performanță cât mai înalt și cat mai profesional în domeniul aviației civile din România.
Cu pași mici și siguri, compania și-a început activitatea de handling pe Aeroportul International Aurel Vlaicu, ajungând, cu efort și dăruire, să fie o companie de handling de renume, să participe la diverse târguri naționale și internaționale de aviație și să organizeze diverse spectacole aviatice cunoscute.
Romanian Airport Services deservește companii de renume printre care enumerăm: Tarom, Blue Air, Wizz Air, Turkish Airlines, Ryanair, Air Serbia, Arkia Israeli etc. Colaborăm totodată cu brokeri de talie internațională și este membră a mai multor asociații aviatice naționale și internaționale precum European Business Association, National Business Aviation Association, IATA Ground Handling Council și Asociația Română a Operatorilor Privați din Aviație.
În prezent Romanian Airport Services își desfăsoară activitatea pe următoarele Aeroporturi din România: Aeroportul Internațional Henri Coanda Otopeni, Aeroportul Internațional Bucuresti Băneasa Aurel Vlaicu, Aeroportul Internațional Oradea, Aeroportul Internațional Craiova, Aeroportul Internațional Sibiu, Aeroportul Internațional Suceava, Aeroportul Internațional Satu-Mare, Aeroportul Internațional Timișoara și oferă servicii de supervizare pe restul Aeroporturilor din țara.
Compania de handling Romanian Airport Services este un brand 100% românesc și demonstrează că în România se poate ajunge la profesionalism și performanță cu o echipă tânără și activă, cu pregătire de specialitate și cu echipamente de înaltă calitate.
Our motto: Relax…we handle!

Air Sea Forwarders
AIR-SEA FORWARDERS a fost infiintata in anul 1998 avand ca obiect de activitate transportul international de marfuri. Obiectivele companiei sunt serviciile de cea mai inalta calitate, flexibilitate, promptitudine si eficienta costurilor.
Suntem la dispozitia Dvs cu o gama variata de servicii integrate bazate pe o infrastructura moderna si o echipa cu experienta de peste 15 ani in domeniul transporturilor internationale de marfuri.
Utilizand serviciile AIR-SEA FORWARDERS veţi putea descoperi in noi un partener de incredere, ce pune accentul pe calitatea serviciilor oferite si este capabil sa vă ofere soluţii prompte şi competente pentru orice situaţie intalnita în activitatea Dumneavoastră.

Breads & Spices
Breads & Spices este o brutarie artizanala, localizata in zona Pipera din capitala, unde puteti gasi si regasi toate bunatatile si trasaturile specifice “boulangerie”-ilor frantuzesti. Produsele de panificatie capata aici individualitate, fiind coapte cu pasiune, iubire si maiestrie artizanala.

DJILI SOY
Firma noastra are experienta in domeniul semintelor prajite inca din anul 1991, detinem controlul asupra intregului lant de productie, de la insamantare si pana la semintele ce ajung in rafturile magazinelor . Avem capacitatea de a stoca in cele mai bune conditii materia prima, de a o selecta si de a o praji cu cea mai noua tehnologie

CAN 2000
SC C.A.N. 2000 Trading SRL a fost prima firmă din România care a produs hrană pentru animale de companie. Societatea a fost înfiinţată în anul 1999 ca firmă cu capital integral privat românesc funcţionând în spaţii proprii de producţie şi depozitare.
Compania este intr-o perpetua dezvoltare, bazandu-se pe o echipa tânără, dinamică şi profesionistă care este dedicată succesului întregii afaceri precum şi menţinerii la cele mai înalte standarde calitative ale produselor noastre.
De peste 17 ani realizăm calitate maximă la un preţ minim!
Misiunea noastră este de a fi alegerea nr. 1 în materie de hrană pentru animale de companie, peşti şi vânat!
Suntem convinşi! Calitatea şi profesionalismul vor face întotdeauna diferenţa!

Arovit
In cei peste 20 de ani de activitate, Mib Prodcom a devenit unul dintre cei mai importanți jucători din piața conservelor de legume și fructe din România.
Purtăm cu mândrie pe umerii noştri cei 74 de ani de tradiţie şi istorie a brandului Arovit, pe care îl aducem în fiecare zi în faţa consumatorului aşa cum se cuvine, armonizând gustul şi tradiţia.
Ne bucurăm să fim prezenți pentru prima dată la conferinta Fabricat in Romania si speram ca sloganul nostru „Ce faci, dulceață?” să fie pe buzele tuturor.

Casa de Vinuri Cotnari
Casa de Vinuri Cotnari este un proiect ambițios, început în anul 2007, prin înființarea în podgorie de noi plantații, formate din tradiționalele soiuri Grasă de Cotnari, Tămâioasă Românească și Fetească Albă, cărora li s-au alăturat Busuioaca și Feteasca Neagră.
Casa de Vinuri Cotnari a luat naștere din inițiativa celei de-a doua generații a principalilor acționari de la SC COTNARI SA, cel mai mare producător din podgoria Cotnari, care, odată cu trecerea anilor, și-a manifestat dorința de a completa sortimentația de vin obținută în podgorie cu vinuri premium albe, rose și roșii, seci sau demiseci, destinate exclusiv segmentului HoReCa și magazinelor specializate.
Din aceste considerente a apărut Casa de Vinuri Cotnari, o societate distinctă, cu sediul în Castelul Vlădoianu, ce deține terenuri și vii plantate în anul 2007, Crama Vladoianu – o cramă modernă, finalizată și Crama Axinte – o cramă achiziționată recent ce urmează a fi modernizată
Produsele regăsite în cele două game ale Casei de Vinuri Cotnari (Cotnari Domenii și Colocviu) îmbină inovația (forma sticlelor, a etichetelor, a capișoanelor, conținutul) cu tradiționalismul (istoria locurilor în care se vinifică, soiurile autohtone românești), contopire specifică Casei de Vinuri Cotnari.

Jolidon
Creativitatea europeană, calitatea și seducția sunt elementele care definesc produsele fabricate de Jolidon. Produsele Jolidon sunt fabricate în Romania, înglobând tradiția europeană în manufactură, atenția la detalii și materiile prime și accesoriile de calitate superioară furnizate de producători din țări precum Franța, Italia sau Austria (Dentelle de Calais, Swarovski Elements, Superfine, Sensitive, etc).
Jolidon a construit o echipă performantă de creație-design, una dintre cele mai extinse din domeniu. Colecțiile Jolidon sunt create respectând ultimele tendințe din industria lenjeriei și a costumelor de baie. Designerii Jolidon dezvoltă creațiile luând în considerare liniile directoare oferite de cele mai importante birouri de tendințe din Europa. De două ori pe an, colecțiile Jolidon sunt lansate la cele mai importante târguri internaționale din industria lenjeriei, care au loc la Paris, capitală mondială a modei.

Sapunul Cheia
În 6 martie 1886, undeva in România, L Braustein lansa productia săpunului Cheia, care în 1906 avea deja 60 angajaţi şi o producţie de 1.200.000 kg săpun. Tehnologia tradiţională manufacturieră, la o jumatate de secol de la lansare, in timpul celui de-al doilea razboi mondial, atrăgea aprecierea ofiţerilor germani care îl asociau cu săpunurile franţuzeşti, superior calitativ săpunurilor germane. În 1948 fabrica a fost naţionalizată, pe vremea lui Ceauşescu, în 1975, în plină perioadă de industrializare a României, a fost retehnologizată ajungînd principalul producător de săpun cu peste 2000 angajaţi. Sub Ceauşescu mirosul plăcut era considerat un inutil şi că oricum nu prea îl interesa pe proletarul român, producţia se baza pe filozofia ca omul trebuia să fie curat si nu conta produsul care îl folosea, fapt pentru care săpunul Cheia devine universal în societatea acelor vremuri: în industrie, în armată, în agricultură, pînă în orice familie românească. Sapunul Cheia acoperea toate funcţiile – spălatea mâinilor şi corpului, spălarea părului, bărbierirea, spălarea rufelor sau a covoarelor. Glumele specifice acelor vremuri de tipul “Vrei să cucereşti Femeia, foloseşti săpunul Cheia!” intră in hazul lumii cu mare viteza.În 1996 se privatizează, nu se adaptează vremurilor noi, iar în 2009 este demolată şi vândută la fier vechi.În 2012, poate din nostalgie, cu acceptul posesorului mărcii, relansăm producţia, cu reţete îmbunătaţite, fără restricţii la ingrediente şi limite de preţ.Specializăm săpunul la fel ca Braustein, îl producem la fel ca în perioada interbelică fără a expune ingredientele surselor termice, introducem ingrediente moderne încât sa avem garanţia ca Săpunul Cheia al secolului XXI este cel mai calitativ săpun Cheia existent vreodată.Şi fiindca pe vremea lui Ceauşescu era un săpun accesibil oricui, chiar in concept natural lucrat în casă manual, ne dorim prin preţul susţinut de calitatea 100% săpun să-l adresăm consumului de masă. Multumim!

HOFIGAL
A fost infiintata in anul 1990 si s-a impus pe piata romaneasca drept unul din principalii furnizori de produse naturale din Romania.
Aflat permanent in proces de imbunatatire, Hofigal produce si comercializeaza o gama larga de produse din plante medicinale si aromatice, medicamente, suplimente alimentare, cosmetice si substante farmaceutice active, sub forma de: comprimate obisnuite, comprimate acoperite, capsule cu continut solid, capsule cu continut lichid (acoperite sau neacoperite), solutii de uz intern si extern, multi si monodoze, ovule, supozitoare, creme, geluri.
Toate liniile de fabricatie indeplinesc cerintele G.M.P (Good Manufacturing Practice & Buna practica de fabricatie) si laboratoarele de control al calitatii fizico-chimic si microbiologic indeplinesc cerintele prevazute in Farmacopeea Europeana si alte farmacopei de circulatie internationala. Hofigal este o companie remarcabila pentru atentia deosebita si rezultatele unei activitati concentrate de cercetare si dezvoltare.
In anul 2003 HOFIGAL a deschis Centrul de Terapie Naturala “ALEXANDRA” la BREAZA / Prahova, intr-un climat montan situat pe soseaua catre Sinaia-Busteni-Predeal. Intr-o regiune splendida cu izvoare naturale si aer proaspat, departe de poluarea marilor orase, exista posibilitatea refacerii starii de sanatate si buna dispozitie prin respect pentru NATURA si remediile sale miraculoase.
In anul 2006, HOFIGAL a deschis Centrul medical “HOFIMED” in Bucuresti. La acest centru, se folosesc in special metode de diagnostic si tratament care contribuie la stimularea fortelor proprii de refacere si autovindecare a organismului si care nu produc reactii adverse. Prin aceste metode se incearca tratarea omului bolnav si nu a bolii.

ARENA Communications
ARENA Communications, agenție de comunicare și promovare (TV, online și print), care activează în domeniu de aproape 15 ani, derulând cu precădere proiecte pentru companii românești. Citeste mai mult…

 

AMCOR
AMCOR, Asociația Națională a firmelor de consultanță și training în management, este membru al Federaţiei Europene a Asociaţiilor de Consultanţă în Management, FEACO Brussels, şi al Consiliului Internaţional al Institutelor de Consultanţă în Management, ICMCI.
Pe plan naţional, AMCOR este organismul de reglementare a profesiei de consultant în management, fiind membru al Uniunii Profesiilor Liberale din România, UPLR. Citeste mai mult…

DACIC COOL
DACIC COOL, revistă online de susținere a produselor, serviciilor și brandurilor românești, de prezentare a destinațiilor turistice din România, a valorilor naționale și a personalităților din România. Citeste mai mult…

 

 

Romania TV

Romania TV sa stirea exacta! Citeste mai mult…

 

 

Jurnalul de Afaceri
Jurnalul de Afaceri este o revistă de afaceri digitală care descrie mediul de afaceri românesc într-o manieră profesionistă, complexă, obiectivă si detaliată.
Jurnalul de Afaceri este o lectură esențială pentru reprezentanţii managementului românesc şi a tuturor celor care activează în mediul de afaceri, care doresc să fie în permanenţă la curent cu ultimele ştiri, subiecte şi tendinţe din economie. Noi oferim cititorilor o perspectivă profesională a principalelor domenii ale economiei româneşti, printre care amintim: construcții, energie, logistică, FMCG, retail, producție, telecomunicaţii, agricultura precum şi multe alte informaţii specializate prin intermediul unor profile obiective, accesibile şi complete ale afacerilor din România. Citeste mai mult…

Stiriagricole.ro
Portalul www.stiriagricole.ro este platforma agricola dedicata fermierilor, procesatorilor dar si comerciantilor. Pentru a veni in intampinarea nevoii de informare a fermierilor, si nu numai, portalul a fost clar structurat pe sectoare (productie – vegetal si zootehnic, surse de finantare, legislatie si tehnologie). De asemenea, pentru a veni in sprijinul producatorilor, a fost dezvoltata si o sectiune de anunturi, in care acestia isi pot promova gratuit produsele si activitatea, precum si o sectiune destinata promovarii agroturismului. Citeste mai mult…

Idei de Afaceri
Portalul ideilor de afaceri. Citeste mai mult…

 

 

fabricatinRO.ro
Pe scurt, prin fabricatinRO.ro, ne-am însușit misiunea de descoperi și transmite mai departe povești românești. Citeste mai mult…

 

 

Campuscluj.ro
Campuscluj.ro este un portal dedicat studentilor din Cluj – unul dintre cele mai mari centre universitare din tara. Site-ul isi propune sa fie un ghid online, oferind studentilor informatiile de care au nevoie: ultimele noutati din campus, stiri, joburi, evenimente si work and travel. Citeste mai mult…

Birouinfo.ro
Birouinfo.ro este cel mai mare portal pentru închiriere birouri și comunicare pentru clădirile de birouri din România, care îi ajută pe cei care caută birouri să găsească birourile dorite în funcție de spațiul de birouri și costul de închiriere birouri, fie într-o clădire de birouri sau birou într-un apartament. Citeste mai mult…

 

Depozitinfo.ro
Cel mai mare portal de informare despre parcutriale și depozite de închiriat din România, care îi ajută pe cei care caută depozite să-și găsească depozitele după suprafța de depozitare și cost de închiriere depozit, fie într-un parc industrial sau depozit. Citeste mai mult…

 

Depozitinfo.ro
Birouinfo.ro și Depozitinfo.ro fac parte din prima rețea independentă de căutare birouri și depozite din Europa Centrală și de Est, fiind cele mai mari platforme specializate în închiriere de spații și în comunicare pentru proprietarii de birouri sau depozite din România. Scopul este de a pune împreună companiile aflate în căutare de birouri sau spații industriale, proprietarii acestora și pe toți actorii implicați în procesul de închiriere, amenajare de spații și alte servicii conexe pentru companii.
Portalurile sunt bilingve (variantă în limba română și în limba engleză) și prezintă piața locală de birouri și depozite, cu contact direct proprietar, precum și alte servicii pentru sediile companiilor. Acestea sunt o unealtă eficientă pentru orice societate aflată în căutarea unui spațiu nou de birouri, producție sau depozitare, pe întreg teritoriul României.
În prezent, rețeaua noastră europeană acoperă România, Ungaria, Polonia, Spania, Austria, Croația, Cehia, Serbia și Marea Britanie. Citeste mai mult…

Pentru a răsplăti talentul unei românce, la London Fashion Week a fost inventat un premiu

România și-a adjudecat primul premiu acordat vreodată designului de accesorii la London Fashion Week. În cadrul International Fashion Showcase 2016, premiile ”Emerging Talent Awards” au răsplătit cei mai talentați tineri designeri și curatori din lume, respectiv cele mai bune expoziții aflate în competiție. Din cei peste 80 de designeri intrați în concurs, românca Otilia Mihalcea (brandul Oval) a obținut premiul pentru design de accesorii. Citeste mai mult…

Români de succes

A plecat din România fără un ban în buzunar, iar acum conduce o afacere de succes unică în lume. „Sunt de profesie descurcăreţ” Citeste mai mult…

Încă o româncă, Mihaela Noroc, apreciată de presa străină pentru fotografiile ei

O tânără de 29 ani din România, Mihaela Noroc, a ajuns celebră pentru fotografiile sale realizate în toate colţurile lumii, cuprinse în “Atlasul Frumuseţii” Citeste mai mult…

Cele mai frumoase 5 lacuri din Romania

Lacuri de poveste, unde veneau vulturii sa bea apa si ielele sa se scalde pana-n zori, lacuri ce creeaza parca o lume desprinsa de tot ce o inconjoara si te face sa-ti doresti sa te afunzi in ea pentru a-i cunoaste povestea, lacuri inconjurate de zone salbatice cu capre negre, unde te poti rasfata in soarele sanatos de munte sau sa te lasi rapit de peisajele din jur. Citeste mai mult…

2017-02-28T08:56:19+00:00